Wednesday, October 27, 2010

jagalah hati mu..akan ku jaga hati ku

aku bkn perenang yg bisa merenangi lautan...melawan ombak yang dtg...aku tak kuat!...tp aku bisa menyelam utk mencari butiran tiram utk ku jdkn ilham ..... aku tau aku bkn juga pemanah handal yg sering tepat sasaran setiap kali panah dilepaskn...tp aku masih bisa melempar mendekati garis b’tnda walau kekdg ku t’sasar
aku hemmmm mungkin “aku memang tak sempurna”..........  aku meraba dlm kegelapan, kadang t’sungkur dlm kegelapan...aku lalui juga tiap ujian yg dtg.....dlm pencarian....aku belajar & terus belajar m’harungi hari ini....b’main dgn teka teki kerana..........ya! kerana wktu belum t’henti.....Aku belajar......hari ini esok & selamanya....m’cintai & dicintai..menerima & mberi...t’tawa & menangis.....setiap detik & setiap hari dr semua yg ku pelajari........aku harap kaupun begitu...
aku tak menuntut mu tuk menjadi sempurna,,,karana aku pun tak sempurna...aku hanya manusia biasa, Aku bkn siapa2 Jauh dari sempurna.....  Aku hnya manusia Yg coba menjadi insan Dan bukan sekadar orang....aku hanya seorang teman yang peduli,,,
ya sudah lah...aku harap kau mengerti...kau jaga hatimu...ku jaga hatiku...agar semua ada pada tempatnya,,,,

No comments:

Post a Comment